Faktúry online súčasťou internetového obchodu
Prevádzkovatelia internetových obchodov majú k dispozícii okrem štandardných funkcií aj plne funkčný fakturačný systém ktorý zabezpečí dokonalý komfort pre podnikanie na internete.
Majitelia e-shopov využívajúci online fakturáciu získajú aj benefity, medzi ktoré patrí vzdialený prístup k svojim údajom odvšadiaľ, kde je pokrytie internetovým signálom. Čiže, ak napríklad ak sa ide pre tovar alebo na rokovanie s dodávateľom, je tu možnosť napríklad cez svoj smartfón pozrieť si svoj aktuálny stav objednávok, skladových zásob alebo faktúr, ktoré sa týkajú daného dodávateľa. Takisto si vedia manuálne alebo automaticky preniesť objednávky a faktúry na ďalšie spracovanie do účtovných systémov.
Stačí len internetový prehliadač
Tak ako už bolo spomínané ClickEshop ponúka svojim zákazníkom komplexné riešenie, kde okrem klasického internetového obchodu je v systéme integrovaný aj základný účtovnícky modul s objednávkami a online fakturáciou. Systém umožňuje prostredníctvom internetového prehliadača evidenciu a registráciu nielen objednávok vytvorených cez internetový obchod ale aj vytvorením objednávky a faktúry na pozadí bez toho aby zákazník musel prísť a fyzicky si objednať daný produkt. Pokiaľ to obchodné podmienky prevádzkovateľa umožňujú, je takto možné registrovať objednávky napríklad aj cez telefón alebo emailom.
Súbežný prístup pre všetkých
Klienti online softvérov si už zvykli na efektívnu komunikáciu, ktorú im náš systém prináša. Jednou z bežných možností je napríklad spracovanie, vystavovanie a odosielanie faktúr alebo objednávok priamo z terénu, klientom, či dodávateľom, pričom sa zároveň v systéme aj automaticky uchovávajú. Zároveň platí, že ich môže vystavovať za firmu viacero osôb súčasne, napríklad obchodní zástupcovia. Hoci sa každý z nich môže nachádzať na inom mieste, u rozdielnych zákazníkov, každý z nich môže z miesta flexibilne vystavovať faktúry za predaný tovar. Všetky takto vystavené dokumenty sa totiž sústreďujú a evidujú v spoločnom systéme, s ktorým navyše môže účtovník firmy okamžite pracovať.
Ako to funguje ?
Automatické spracovanie faktúr
Používanie automatického spracovania faktúr je veľmi jednoduché. Fakturačný systém je súčasťou internetového obchodu a preto zo všetkých online zrealizovaných objednávok sa môžu automaticky vystaviť zálohové faktúry a následne po úhrade aj faktúry ako daňové doklady. Faktúry je možné posielať v elektronickej forme vo formáte pdf.
Manuálne spracovanie faktúr
Aby možnosti spracovania a vystavovania faktúr boli úplné, systém ponúka aj klasické vystavovanie faktúr bez toho aby dané produky a služby boli súčasťou internetového obchodu. Týmto spôsobom je umožnené plne využívať všetky funkcie ktoré sú požadované v rámci bežnej fakturačnej činnosti
Faktúry je možné kedykoľvek odoslať stlačením jedného tlačítka a to aj pri zmen stavu objednávky. Okrem štruktúrovanej formy je možné faktúry uchovávať aj v pdf formáte čo poslúži hlavne pri archivačných procesoch a pri prepojení na systémy správy registratúry.