SEO optimalizácia
SEO - Optimalizácia pre internetové vyhľadávače (Google, Microsoft Bing, Yahoo a iné ...)
Cieľom SEO optimalizácie (search engine optimization) je podsúvať relevantný obsah z internetového obchodu pre internetové vyhľadávače ako sú Google, Microsoft Bing, Yahoo a iné. Návštevnosť z internetových vyhľadávačov tvorí najvýznamnejšú časť návštevníkov v internetom obchode. Vďaka správnej SEO optimalizácií získa váš internetový obchod lepšie umiestnenie vo vyhľadávačoch, ktoré prispeje k zvýšeniu návštevnosti internetového obchodu za minimálne náklady (náklady tvoria iba čas strávený tvorbou hodnoverného obsahu do SEO).
SEO optimalizácia vášho e-shopu je v ClickEshop implementovaná na profesionálnej úrovni. Ako jedni z prvých sme nasadili riešenie, ktoré automaticky vyťahuje z vášho obsahu kľúčové slová a tieto automaticky podsúva internetovým vyhľadávačom. Nie je potrebné ako u iných poskytovateľoch e-shop riešení manuálne zadávať všetky tzv. meta tagy, pretože systém túto činnosť vykoná automaticky za vás! Týmto riešením predídete zbytočným chybám pri SEO optimalizácii a výrazne sa zrýchli správa a napĺňanie eshopu obsahom. Nie je potrebné zadávať rovnaké kľúčové slová pre SEO, ktoré sa zadávajú aj do názvu produktov. Náš SEO optimalizér sme vyvíjali niekoľko rokov a neustále ho inovujeme.
ClickEshop administrátor umožňuje nastaviť SEO internetového obchodu v nasledovných častiach:
- Menu linky (SEO pre každú menu linku)
- Kategórie produktov (SEO je možné nastaviť pre každú produktovú kategóriu, podkategóriu)
- Produkty (SEO je možné nastaviť pre každý produkt)
5.1 SEO pre každú menu linku
V správe obsahu je možné zadať SEO nastavenia pre každú položku hlavného menu vášho internetového obchodu a to kliknutím na konkrétnu položku hlavného menu a následne stlačením tlačítka [Upraviť menu linku]. Ide o nasledovné popisy:
- Stručný popis (SEO meta-tag description): Stručný popis by mal obsahovať všeobecný popis jednotlivých liniek hlavného menu internetového obchodu. Príklad1: Úvod: internetový obchod s dámskym elegantným a spoločenským oblečením a štýlovými kabelkami. Aktuálne módne trendy za výhodné ceny. Príklad2: Zákaznícka sekcia: Prihlásenie pre zákazníkov internetového obchodu damskamoda123.sk s dámskym oblečením Príklad3: Kontakt: Internetový predaj dámskeho oblečenia. Tešíme sa na vašu návštevu aj v našej predajni na Ulici 123, 811 01 Bratislava.
- Kľúčové slová stránky (SEO meta-tag keywords): dámske oblečenie, elegantné oblečenie, spoločenské oblečenie, dámske odevy, dámske šaty, spoločenské šaty, dámske kabelky
- Popis obrázkov: Popisy obrázkov sú taktiež dôležité a mali by mali opisovať obrázok. Popis je možné k obrázkom pridať kliknutím pravého tlačítka myši na obrázok a zvoliť možnosť „Vložiť/Upraviť obrázok“. Pridaním popisu k obrázku umožníte zákazníkom vyhľadať na internete obrázok podľa jeho popisu.
5.2 SEO v kategóriách produktov (SEO je možné nastaviť pre každú produktovú kategóriu)
Každá kategória je niečím jedinečná, preto vám systém umožňuje zadať popis pre každú kategóriu samostatne. Kliknutím na konkrétnu kategóriu a stlačením tlačítka [Upraviť kategóriu] môžete zadať:
- Stručný popis kategórie (SEO meta-tag description): Príklad: Obchod s dámskym oblečením, kategória Nohavice: Široký výber nohavíc a veľkostí od XS po XXL, Značkové jeansy, Neprehliadnite naše novinky, Akcia na jarnú kolekciu
5.3 SEO v produktoch (SEO je možné nastaviť pre každý produkt)
Pri každom produkte kliknutím na [Upraviť produkt] vám systém umožňuje zadať Stručný popis produktu, ktorý systém podsúva internetovým vyhľadávačom.
- Stručný popis produktu (SEO meta-tag description): Vhodné je zadať slová, ktoré si myslíte, že Váš zákazník zadá do internetového vyhľadávača pri hľadaní produktov spolu s vhodným marketingovým popisom. Príklad: SEO popis pre Dámsky kostým – nadčasový dámsky kostým z kvalitného materiálu, bavlnený, priliehavý strih, vhodný do práce aj na večierok, farba: čierny, červený.