Online prepojenie
Zjednodušenie administrácie dáva priestor zvýšeniu predaja. Ak sa denne alebo nárazovo spracováva veľa objednávok, prípadne dochádza k častým zmenám v skladových zásobách, je automatické spracovanie procesov tým správnym riešním. Z našich dlhoročných skúseností vieme navrhnúť také riešenie, aby automatické prepojenie pomohlo znížiť pracnosť a mieru administratívneho zaťaženia. Toto prispeje k zrýchleniu a zvýšeniu kvality procesov podnikateľskej činnosti a v konečnom dôsledku aj spokojnosti odberateľov a nárastu objednávok.
Charakteristickým znakom online prepojenia sú autonómne procesy a odstránenie duplicity:
Autonómne procesy
Automatizované prepojenia prebiehajú na pozadí plne autonómne, bez zásahu človeka: posielajú alebo prijímajú údaje, a tým sú schopné nahradiť niektoré monotónne operácie, ako napríklad prenos faktúr a objednávok z e-shopu do účtovníctva, automatizované prepojenie s výrobou.
Takto sa urýchli doba od objednávky po expedíciu produktu. Ak si to prevádzkovateľ obchodu želá, je možné proces spúšťať aj manuálne, kedy je potrebné.
Odstránenie duplicitných procesov
Neexistencia duplicitných procesov so sebou prináša ušetrené prostriedky na obsluhu internetového obchodu, ale pomáha aj vyvarovať sa zbytočným chybám v podobe nepresných informácií a následnému sklamaniu zákazníka.
Zároveň dochádza aj k sprehľadneniu tržieb v reálnom čase, keď sa faktúra zaúčtuje hneď po jej vystavení.
Výhody Online riešenia
Automatické prepojenie prináša množstvo výhod, ktoré sa prejavia takmer okamžite. Medzi hlavné výhody patria:
- automatické prepojenie na účtovné / výrobné systémy
- zákaznícka podpora ClickEshop na aplikáciu
- odstránenie chýb pri spracovaní vznikajúcich ľudskou činnosťou
- ostránenie duplicity procesov
- úspora času, ktorý je možné venovať iným činnostiam napr. podpore predaja
Implementácia
V systéme už sú zakomponované a integrované komponenty na automatické online prepojenie a tak implementácia prebieha vo veľmi malom rozsahu kde práce s nasadením sú skôr spojené s odskúšaním prepojenia. Zákazník si to často uvedomí až po nasadení riešenia, ako mohol celý proces prebiehať bez automatického prepojenia a ako mu celý proces zjednodušil a zefektívnil prácu po nasadení online prepojenia.
Implementácia funkcii závisí od požiadaviek zákazníka a dostupných rozhraní a funkcii na strane účtovného a výrobného systému. Využívame všetky formy prepojení tak od vývoja plnohodnotného (automatizovaného) prepojenia medzi ClickEshop a výrobným / účtovným systémom až po využitie existujúcich API vytvorených priamo dodávateľmi účtovných a výrobných systémov.
Ako to funguje?
Používanie online prepojenia je veľmi jednoduché vzhľadom na automatizované procesy, ktoré prebiehajú na pozadí. Funguje tak smerom z internetového obchodu tak aj do internetového obchodu. Je len otázkou nastavení, či sa zvolí len export z internetového obchodu, kde v internetovom obchode sa evidujú všetky kategórie, produkty, objednávky a faktúry (čo je najpoužívanejšia varianta) alebo sa online požiadavkou vyžiadajú údaje z účtovného programu (napríklad kategórie produktov a produkty evidované na sklade v účtovnom systéme) a ten ich poskytne pre import do internetového obchodu a systém ich automaticky naimportuje.
Export z internetového obchodu
Najčastejšie sa exportujú:
- objednávky
- faktúry
- produkty a kategórie
- zoznam registrovaných zákazníkov internetového obchodu
Import do internetového obchodu
Najčastejšie sa importujú:
- kategórie produktov
- produkty
- skladové hospodárstvo