Korporátna identita
Vsaďte na dobrý prvý dojem. Už dávno neplatí, imidž je na nič. Zviditeľnite sa spomedzi šedého davu a začnite budovať vlastnú korporátnu identitu. Vďaka jedinečnému spôsobu prezentácie sa stáva firma ľahšie zapamätateľnou. Pozitívny vizuálny štýl vám pomôže presadiť sa tam, kde je trh presýtený podobnými produktami.
Prvky korporátnej identity
Korporátnu identitu vnímame najčastejšie prostredníctvom: loga, dizajnu produktu, webovej stránky, vizitiek, reklamných letákov, či darčekových predmetov.
Pri oslovovaní zákazníkov zohráva dôležitú úlohu atraktívne spracovanie a celkový dojem. Ak je celkový pocit pozitívny, spoločnosť sa ľahšie dostane do povedomia zákazníkov a presadí v konkurenčnom prostredí.
Pri vytváraní korporátnej identity pristupujeme ku každému zákazníkovi individuálne. Vy nám poviete vaše poslanie, zameranie a cieľovú skupinu zákazníkov a my to premeníme do jedinečného loga a korporátneho dizajnu. V dizajn manuále dostanete návod na použitie prvkoch korporátneho designu:
- logo (dodávame v krivkách vhodné aj pre veľkoformátovú tlač, vyhotovené v 2 farbených variantoch - pre svetlé a tmavé použitie)
- farby (odporúčané farby, pre zachovanie jednotnej identity)
- fonty (odporúčané fonty, pre zachovanie jednotnej identity)
- náhľady korešpodencie (vizitky, hlavičkové papiere, obálky,..)
- reklamné predmety podľa zadania
- iné - ak máte inú požiadavku. Len smelo, nové výzvy nás posúvajú vyššie.