ClickEshop logo
Sk
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potrebujem profesionálny web / e-shop
  • Vytvoriť eshop
  • Web stránka
  • Email hosting
  • Domény
  • Nápoveda
  • Blog
  • Kontakt

Nastavenie email klienta Microsoft Outlook pre službu ClickEshop Email hosting

Pre správne pripojenie k emailovej schránke zriadenej v rámci služby ClickEshop Email Hosting je potrebné dodržať nasledovný postup nastavenia hodnôt a parametrov:

  • Kliknite na „Súbor“, následne „Nastavenie kont“ a znovu vyberte „Nastavenie kont...“
  • Na karte „E-mail“ kliknite na tlačítko „Nové...“
  • Zakliknite „Manuálne konfigurovať nastavenia servera alebo ďalšie typy serverov“ a kliknite na tlačidlo „Ďalej“.
  • Zvoľte typ e-mailovej služby „Internetový e-mail“ a kliknite na „Ďalej“.
  • Vyplňte zobrazovacie meno odosielateľa a celú e-mailovú adresu.
    • Typ konta vyberte "IMAP".
    • "Server prichádzajúcej pošty" vyplňte mail.clickeshop.com
    • "Server odchádzajúcej pošty (SMTP)" vyplňte mail.clickeshop.com
    • Do poľa „Meno používateľa“ zadajte svoje prihlasovacie meno. (Pozor: prihlasovacie meno pri starších emailoch nie je zhodné s e-mailovou adresou)
    • Do poľa "Heslo" vyplňte heslo ktoré ste obdržali po aktivovaní služby EMAIL HOSTING.
    • Zakliknite položky "Zapamätať si heslo"  a "Vyžadovať prihlásenie použitím overenia zabezpečeným heslom (SPA)"
    • Kliknite na tlačidlo "Ďalšie nastavenia"
  • Kliknite na záložku "Server odosielanej pošty" a položky "Server odosielanej pošty (SMTP) vyžaduje overenie" a "Použiť rovnaké nastavenie ako pre server prichádzajúcej pošty" musia byť aktivované
  • Kliknite na záložku "Spresnenie"
    • V položke "Server prichádzajúcej pošty (IMAP) nastavíte hodnotu 993 a v položke "Použiť nasledujúci typ šifrovaného pripojenia" vyberiete možnosť "SSL akceptovať všetky certifikáty"
    • V položke "Server odosielanej pošty (SMTP) vyplníte hodnotu 587 a v položke "Použiť nasledujúci typ šifrovaného pripojenia" vyberiete možnosť "TLS akceptovať všetky certifikáty"
    • Kliknite na tlačidlo "OK"
  • Zobrazí sa okno s prihlasovacími údajmi a kliknete na tlačidlo "Ďalej"
  • Zobrazí sa okno "Test nastavenia konta" a keď prebehnú v poriadku úlohy "Prihlásiť na server prichádzajúcej pošty (IMAP)" a "Odoslať testovaciu e-mailovú správu" tak kliknite na tlačidlo  „Zavrieť“.
  • Po úspešnom nastavení e-mailového konta kliknite na „Dokončiť“.

 

 

 

 

 

Môžeme vám poradiť?

Nápoveda

Nápoveda


Odporúčané postupy pri vytváraní obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápoveda »

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte:
Pondelok-Piatok 9:00-16:00

 

tel: 02 2030 0298
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKTOBCHODNÉ PODMIENKY
REFERENCIEPARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNA IDENTITAŠKOLENIA A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNÍCKA PODPORA

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať vyplnením nasledovného formulára

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2023 clickeshop.sk, All rights reserved