B2B skupiny a konfigurácia rabatov (zliav)
ClickEshop umožňuje nastaviť rôzne úrovne rabatov (zliav) na produktoch pre zákazníkov:
1) Nastavenie diskontnej ceny (zľavy) priamo na produkte "Zľava". Toto nastavenie sa týka všetkých neprihlásených zákazníkov ktorí vstupujú do verejne dostupnej zóny internetového obchodu. Ak je náhodou priamo na produkte v internetovom obchode nastavené vyššie percento zľavy, uplatní sa táto výhodnejšia výška zľavy oproti všeobecnej pridelenej "Výške zákazníckeho rabatu" v zákazníckom profile alebo rabatu určeného v B2B skupine.
2) Nastavenie všeobecnej zľavy u registrovaného zákazníka "Výška zákazníckeho rabatu v %" určuje aký rabat (zľavu) dostane prihlásený / registrovaný zákazník na všetky produkty.
3) Výška rabatu určeného pre vytvorenú B2B skupinu "Rabat v %:". má vždy vyššiu prioritu ako "Všeobecná výška zákazníckeho rabatu".
Napríklad: Výška zákazníckeho rabatu = 20 % a Výška rabatu B2B skupiny Názov: "B2B-015" = 15 %. Výška rabatu skupiny s názvom "B2B-015" sa uplatní u zákazníka len tam, kde je táto skupina pod názvom "B2B-015" priradená k určitým produktom.
4) Výšku rabatu určeného pre produkt pridelením jednej alebo viac B2B skupín. Uplatní sa pre zákazníka výhodnejšia výška rabatu.
Napríklad: Sú vytvorené tri B2B skupiny
- B2B-01 (Rabat = 3 %)
- B2B-02 (Rabat = 5 %)
- B2B-03 (Rabat = 10%)
"Zákazníkovi A" sú pridelené z toho napríklad len dve B2B skupiny (B2B-01, B2B-02)
Produkt 001 má pridelené dve skupiny (B2B-01 a B2B-02)
Po prihlásení zákazník pre produkt "Produkt 001" uvidí cenu s vypočítaným rabatom - 5% od základnej ceny produktu.
V danom produkte v pridelenej B2B skupine je automaticky nastavené dedenie výšky rabatu a zobrazenia ceny z vytvorenej B2B skupiny. Ak sa vyskytne špeciálna požiadavka na úpravu výšky rabatu alebo zobrazenia ceny pre určený produkt, je umožnené zrušiť funkciu dedenia rabatu alebo zobrazenia ceny (deaktivácia poľa "dediť") a nastaviť si inú výšku rabatu pre danú B2B skupinu alebo zobrazenie ceny, čo bude platiť len pre určený produkt.
Obdobne to bude fungovať aj pre "Zákazníka B" ktorému môže byť priradená iná B2B skupina ako napríklad B2B skupina pod názvom "B2B-03"
Obdobne to bude fungovať aj pre "Zákazníka B" ktorému môže byť priradená iná B2B skupina ako napríklad B2B skupina pod názvom "B2B-03"
5) Maximálna výška rabatu na produkt. Každému produktu je možné nastaviť obmedzenie, ktorým sa stanoví najvyššia možná výška rabatu na produkt. V prípade že daný produkt má priamo nastavený tento parameter, tak ani "Výška zákazníckeho rabatu v %" a ani výška rabatu určeného pre vytvorenú "B2B skupinu" sa neuplatnia resp. neaplikujú, ak majú vyššiu výšku rabatu ako je povolená maximálna výška rabatu pre daný produkt.
Napríklad: Výška zákazníckeho rabatu je 10 % a výška rabatu určeného v B2B cenovej skupine je 12 % ale pre konkrétny produkt je stanovená maximálna výška rabatu na 8 %, tak v tomto prípade sa aplikuje rabat (zľava) 8 %.
Napríklad: Výška zákazníckeho rabatu je 10 % a výška rabatu určeného v B2B cenovej skupine je 12 % ale pre konkrétny produkt je stanovená maximálna výška rabatu na 8 %, tak v tomto prípade sa aplikuje rabat (zľava) 8 %.
6) Fixná cena s DPH na produkt. Každému produktu je možné nastaviť fixnú cenu pre danú B2B skupinu. Fixnú cenu nastavíte kliknutím tlačítka "Upraviť produkt", kde v záložke B2B skupiny, zvolíte možnosť Upraviť B2B skupinu.
Všetky zľavy a rabaty sa počítajú zo základnej predajnej ceny !