ClickEshop logo
Sk
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potrebujem profesionálny web / e-shop
  • Vytvoriť eshop
  • Web stránka
  • Email hosting
  • Domény
  • Nápoveda
  • Blog
  • Kontakt

Typy zákazníkov a nastavenie úrovní prístupov

 
 
V administrácii ClickEshop systému je umožnené evidovať a nastavovať rôzne typy zákazníkov, ktoré je možné kombinovať s prístupom k obsahovým linkám, produktom a s možnosťou individuálneho určenia cien produktov.

Registrovanie (evidovanie) zákazníkov a ich priradenie cenových skupinám sa vykonáva v sekcii "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci". Zákazníkov môžeme zaradiť do nasledovných typov úrovní:
 
  • NEPRIHLÁSENÝ / NEREGISTROVANÝ zákazník
    Neprihlásený zákazník má prístup na stránku internetového obchodu, avšak tento prístup môže byť obmedzený. Môže ísť napr. o nasledovné obmedzenia: nezobrazovanie produktov resp. nezobrazovanie všetkých produktov, zobrazovanie produktov ale nezobrazovanie ceny, vylúčenie možnosti objednania produktov či schovanie niektorých informačných podstránok.

  • PRIHLÁSENÝ REGISTROVANÝ zákazník
    Prihlásený (registrovaný) zákazník má prístup na stránku internetového obchodu podľa nastavení pre registrovaných zákazníkov. Zákazníkovi sa zobrazujú aj obsahové linky a produkty určené pre registrovaných zákazníkov. Tieto sa mu automaticky zobrazia po prihlásení. Zákazník sa môže zaregistrovať sám prostredníctvom internetovej stránky alebo prevádzkovateľ internetového obchodu môže zaregistrovať nového zákazníka z administrátorského rozhrania.

    Registrovanému zákazníkovi je možné nastaviť rabat (zľavu), ktorá bude automaticky zohľadnená na všetkých produktoch po jeho prihlásení. Nastavenie rabatu vykonáte v module:
    • "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci"
    • v detaile konkrétneho registrovaného zákazníka - záložka "B2B nastavenie" - "Výška zákazníckeho rabatu v %:" 

  • PRIHLÁSENÝ REGISTROVANÝ B2B zákazník 
    Prihlásený registrovaný B2B zákazník má všetky oprávnenia ako registrovaný zákazník a navyše môže mať prístup k obsahovým linkám a produktom určených iba pre B2B zákazníkov. 

  • PRIHLÁSENÝ REGISTROVANÝ B2B zákazník PRIRADENÝ K CENOVEJ SKUPINE
    Prihlásený registrovaný B2B zákazník priradený k cenovej skupine (B2B skupina) má všetky oprávnenia ako registrovaný B2B zákazník a navyše sa mu po prihlásení do interentového obchodu automaticky zohľadní na produktoch rabat (zľava) podľa B2B skupiny, ku ktorej je pridelený.

    Poznámka: B2B skupiny je možné prideliť aj registrovanému zákazníkovi, ktorý nemá v profile zákazníka aktivovaný atribút "B2B zákazník". Pre lepšie štatistiky a filtrovanie zákazníkov je však odporúčané tento atribút mať aj pre tento typ nastavenia aktivovaný.
 

 

 

 

Môžeme vám poradiť?

Nápoveda

Nápoveda


Odporúčané postupy pri vytváraní obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápoveda »

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte:
Pondelok-Piatok 9:00-16:00

 

tel: 02 2030 0298
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKTOBCHODNÉ PODMIENKY
REFERENCIEPARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNA IDENTITAŠKOLENIA A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNÍCKA PODPORA

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať vyplnením nasledovného formulára

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2023 clickeshop.sk, All rights reserved