PRÍLOHA K OBJEDNÁVKE (obrázok, logo,..)
Pri výrobe personalizovaných predmetov s jednotným typom potlače pre všetky produkty alebo pri produktoch na mieru môžu vaši zákazníci vložiť požadované prílohy v zhrnutí objednávky.
Postup ako aktivovať možnosť VLOŽIŤ PRÍLOHU K OBJEDNÁVKE je nasledovný:
- prihláste sa do ClickEshop administrácie a kliknite [Globálne nastavenia] - [Nastavenie projektu]
- v časti "Nastavenia košíka v zákazníckom internetovom obchode" zaškrtnite možnosť "Zobraziť možnosť nahrať prílohu(súbor) ku objednávke"
- všetko je potrebné uložiť stlačením tlačidla "Uložiť"
AKO TO FUNGUJE?
- Zákazník v košíku alebo zhrnutí objednávky nahrá požadovanú prílohu/prílohy
- Príloha od zákazníka sa zobrazí v detaile prijatej objednávky na konci
- Objednávka, ku ktorej je pripojená príloha je v prehľade objednávok označená ikonkou "spinky"
KDE SA ZOBRAZUJE INFORMÁCIA O VLOŽENEJ PRÍLOHE?
Po vložení prílohy k objednávke sa informácia o názve vloženého súboru zobrazuje:
- v košíku a v zhrnutí objednávky (viď obrázok nižšie)
- v hláške zobrazovanej na stránke po odoslaní objednávky
- v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane zákazník
- v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane správca eshopu
PRÍKLADY POUŽITIA V PRAXI
- potlač reklamných predmetov
- výšivky na odevy
- výroba produktov na mieru
Ak si želáte aktivovať možnosť VLOŽIŤ PRÍLOHU A POZNÁMKU K PRODUKTU postup nájdete TU
Príklad zobrazenia košíka s vloženou prílohou k objednávke a zhrnutie objednávky s vloženou prílohou