Platená reklama + Správa kampaní
Platená internetová reklama + postup ako merať efektivitu vložených finančných prostriedkov do reklamnej kampane
Pre zvýšenie predaja a aktívnu formu marketingu na internete vám odporúčame platenú reklamu na nasledovných internetových portáloch:
Viac informácií získate kliknutím na linky uvedené v tabuľkách:
Vhodne nastavená komerčná marketingová kampaň vie byť veľmi efektívnym spôsobom predaja vašich produktov.
Viac informácií získate kliknutím na linky uvedené v tabuľkách:
Vyhľadávač | URL linka na registráciu |
https://adwords.google.sk | |
E-target | https://www.etarget.sk/ |
https://facebook.com |
Vhodne nastavená komerčná marketingová kampaň vie byť veľmi efektívnym spôsobom predaja vašich produktov.
Ak používate aktívny marketing na oslovenie a získanie zákazníkov, zoznámte sa s funkciu "Správa kampaní". Pokiaľ využívate reklamnú kampaň u viacerých spoločností (napr. Google a súčasne Facebook), správa kampaní vám umožní vyhodnotiť, ktorá reklamná kampaň priniesla viac zákazníkov do e-shopu, koľko objednávok bolo z jednotlivých reklamných kampaní, aké boli tržby i najobľúbenejšie produkty v rámci každej reklamnej kampane.
Správa kampaní je taktiež výborným prostriedkom pri zasielaní newslettera, či pri spolupráci s vašimi obchodnými partnermi. Umiestnením vášho odkazu na ich stránku, tak jednoducho zistite, koľkých zákazníkov vám priniesli vaši obchodní partneri, či zaslaný newsletter.
Všetky informácie sa vám zobrazia v podrobných biznis štatistikách a uľahčia vám tak rozhodovanie pri smerovaní vášho podnikania do ziskových častí.
Postup nastavenia kampane:
Správa kampaní je taktiež výborným prostriedkom pri zasielaní newslettera, či pri spolupráci s vašimi obchodnými partnermi. Umiestnením vášho odkazu na ich stránku, tak jednoducho zistite, koľkých zákazníkov vám priniesli vaši obchodní partneri, či zaslaný newsletter.
Všetky informácie sa vám zobrazia v podrobných biznis štatistikách a uľahčia vám tak rozhodovanie pri smerovaní vášho podnikania do ziskových častí.
Postup nastavenia kampane:
- po prihlásení do ClickEshop administrátora v časti [Zákazníci] kliknite na záložku [Správa kampaní] a tlačítko [Pridať Novú Kampaň]
- vyplňte Názov kampane (napr. Google072013)
- vyplňte Kód kampane (napr. G72013)
- políčko Aktivovať kampaň musí byť označené
- všetky zmeny je potrebné uložiť cez [uložiť zmeny]
- po uložení zmien si skopírujte URL linku kampane vygenerovanú systémom ClickEshop pre jej ďalšie použitie
- túto linku je potrebné vkladať všade tam, kde si želáte merať efektivitu predaja (napr. do Google Adwords, do Facebooku a podobne) namiesto štandardnej URL linky vášho internetového obchodu http://vasobchod.sk