ClickEshop logo
Sk
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potrebujem profesionálny web / e-shop
  • VYTVORIŤ ESHOP
  • WEB STRÁNKA
  • EMAIL HOSTING
  • DOMÉNY
  • NÁPOVEDA
  • BLOG
  • KONTAKT

PRÍLOHA A POZNÁMKA k produktu (obrázok, logo,..)

 

Predávate reklamné predmety s možnosťou vlastnej potlače alebo produkty na mieru podľa požiadaviek zákazníka? Zjednodušte si administratívu a umožnite vašim zákazníkom vytvoriť objednávku personalizovaného produktu na pár klikov.

 


Postup ako aktivovať možnosť VLOŽIŤ PRÍLOHU K PRODUKTU je nasledovný:

  • prihláste sa do ClickEshop administrácie a kliknutím myši na menu [Správa obsahu] sa dostanete do správy produktov a kategórií
  • kliknete na konkrétny produkt a v ľavej nástrojovej lište stlačíte tlačítko "Pridať Parameter" - "Príloha k produktu"
  • v novo otvorenom pop-up okne vyplníte:
  • Názov parametra: napr. Nahrajte prílohu
  • Nápoveda pre zákazníka: sem môžete vpísať bližšie informácie, ktoré zobrazia po kliknutí na otáznik napr. vložte obrázok vášho loga, ktoré si želáte použiť pre potlač
  • všetko je potrebné uložiť stlačením tlačidla "Uložiť"

 

AKO TO FUNGUJE?

  • Zákazník v detaile produktu nahrá požadovanú prílohu
  • Príloha od zákazníka sa zobrazí v detaile prijatej objednávky pod daným produktom
  • Takýmto spôsobom je možné vkladať k rôznym produktom aj rôzne prílohy (obrázky) napr. pre potlač rôznych predmetov s rôznymi motívmi
  • Objednávka, ku ktorej je pripojená príloha je v prehľade objednávok označená ikonkou "spinky"


KDE SA ZOBRAZUJE INFORMÁCIA O VLOŽENEJ PRÍLOHE?

Po vložení obrázku ku produktu sa informácia o názve vloženého súboru zobrazuje:

  • v košíku pri každom produkte, pri ktorom bola vložená príloha
  • v hláške zobrazovanej na stránke po odoslaní objednávky
  • v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane zákazník
  • v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane správca eshopu

 

PRÍKLADY POUŽITIA V PRAXI

  • potlač reklamných predmetov
  • výšivky na odevy
  • výroba produktov na mieru

 

Pre upresnenie požiadavky zákazníka, môžete taktiež aktivovať možnosť vloženia poznámky k objednávke.

 


Postup ako aktivovať možnosť VLOŽIŤ POZNÁMKU K PRODUKTU je nasledovný:

  • prihláste sa do ClickEshop administrácie a kliknutím myši na menu [Správa obsahu] sa dostanete do správy produktov a kategórií
  • kliknete na konkrétny produkt a v ľavej nástrojovej lište stlačíte tlačítko "Pridať Parameter" - "Textový parameter"
  • v novo otvorenom pop-up okne vyplníte:
  • Názov parametra: napr. Poznámka k produktu
  • Nápoveda pre zákazníka: sem môžete vpísať bližšie informácie, ktoré zobrazia po kliknutí na otáznik napr. sem vložte poznámku k produktu
  • všetko je potrebné uložiť stlačením tlačidla "Uložiť"

 

Ak si želáte aktivovať možnosť VLOŽIŤ PRÍLOHU K OBJEDNÁVKE postup nájdete TU

 

Príklad zobrazenia produktu, pri ktorom je aktivovaná možnosť vloženia prílohy a vpísania poznámky k produktu:

 

príloha a poznámka k produktu - napr. pre potlač predmetov

 

 

 

Môžeme vám poradiť?

Nápoveda

Nápoveda


Odporúčané postupy pri vytváraní obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápoveda »

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora


V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte:
Pondelok-Piatok 9:00-16:00

 

tel: 02 2030 0298
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKT
OBCHODNÉ PODMIENKY
REFERENCIE
PARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNA IDENTITAŠKOLENIA A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNÍCKA PODPORA

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať vyplnením nasledovného formulára

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2020 clickeshop.sk, All rights reserved