PRÍLOHA a POZNÁMKA k produktu (obrázok, logo,..)
Predávate reklamné predmety s možnosťou vlastnej potlače alebo produkty na mieru podľa požiadaviek zákazníka? Zjednodušte si administratívu a umožnite vašim zákazníkom vytvoriť objednávku personalizovaného produktu na pár klikov.
Zákazník získa možnosť pripojiť súbor, dokument alebo obrázok k produktu, ktorý si vloží do košíka. Takto pripojené súbory sa zobrazia v konkrétnych zákazníckych objednávkach.
Postup ako aktivovať možnosť VLOŽIŤ SÚBOR K PRODUKTU je nasledovný:
- prihláste sa do ClickEshop administrácie a kliknutím myši na menu [Správa obsahu] sa dostanete do správy produktov a kategórií
- kliknete na konkrétny produkt a v ľavej nástrojovej lište stlačíte tlačítko "Pridať Parameter" - "Súbor k produktu"
- v novo otvorenom pop-up okne vyplníte:
- Názov parametra: napr. Nahrajte prílohu
- Nápoveda pre zákazníka: sem môžete vpísať bližšie informácie, ktoré zobrazia po kliknutí na otáznik napr. vložte obrázok vášho loga, ktoré si želáte použiť pre potlač
- všetko je potrebné uložiť stlačením tlačidla "Uložiť"
AKO TO FUNGUJE?
- Zákazník v detaile produktu nahrá požadovanú prílohu
- Názov prílohy od zákazníka sa zobrazí v detaile prijatej objednávky pod daným produktom
- Takýmto spôsobom je možné vkladať k rôznym produktom aj rôzne prílohy (obrázky) napr. pre potlač rôznych predmetov s rôznymi motívmi
- Objednávka, ku ktorej je pripojená príloha je v prehľade objednávok označená ikonkou "spinky"
KDE SA ZOBRAZUJE INFORMÁCIA O VLOŽENEJ PRÍLOHE?
Po vložení obrázku ku produktu sa informácia o názve vloženého súboru zobrazuje:
- v košíku pri každom produkte, pri ktorom bola vložená príloha
- v hláške zobrazovanej na stránke po odoslaní objednávky
- v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane zákazník
- v emailovej notifikácii o objednávke, ktorú dostane správca eshopu
PRÍKLADY POUŽITIA V PRAXI
- potlač reklamných predmetov
- výšivky na odevy
- výroba produktov na mieru
Pre upresnenie požiadavky zákazníka, môžete taktiež aktivovať možnosť vloženia poznámky k objednávke.
Postup ako aktivovať možnosť VLOŽIŤ POZNÁMKU K PRODUKTU je nasledovný:
- prihláste sa do ClickEshop administrácie a kliknutím myši na menu [Správa obsahu] sa dostanete do správy produktov a kategórií
- kliknete na konkrétny produkt a v ľavej nástrojovej lište stlačíte tlačítko "Pridať Parameter" - "Textový parameter"
- v novo otvorenom pop-up okne vyplníte:
- Názov parametra: napr. Poznámka k produktu
- Nápoveda pre zákazníka: sem môžete vpísať bližšie informácie, ktoré zobrazia po kliknutí na otáznik napr. sem vložte poznámku k produktu
- všetko je potrebné uložiť stlačením tlačidla "Uložiť"
Ak si želáte aktivovať možnosť VLOŽIŤ PRÍLOHU K OBJEDNÁVKE postup nájdete TU
Príklad zobrazenia produktu, pri ktorom je aktivovaná možnosť vloženia prílohy a vpísania poznámky k produktu: