Nastavenie email klienta nasleduje po objednaní a aktivovaní služby EMAIL HOSTING. Prístup k vašim emailom máte takmer z akéhokoľvek miesta s internetovým pripojením. Či už využívate stolný počítač, notebook, tablet alebo mobilný telefón, zo všetkých týchto zariadení je možné nastaviť prístup k Vašim emailom.
Najčastejšie používané poštové programy sú:
Každý užívateľ dostane po objednávke a aktivácii notifikačný mail s nasledovnými údajmi:
Všetky údaje uvedené v notifikačnom maile o aktivácii služby email hosting použijete pri nastavení email klienta v danom zariadení. Ak máte nainštalovaný v zariadení poštový klient a už tam máte nakonfigurovaný prístup k inému mailu, môžete bez problémov pridať ďalšie konto do už existujúceho mailového klienta. V prípade ak nemáte v zariadení nainštalovaný žiaden softvér poštového klienta, v tom prípade Vám odporúčame stiahnuť si a nainštalovať voľne dostupný softvér ako napríklad Mozilla Thunderbird, ktorý je možné na tom istom zariadení prevádzkovať súbežne aj s iným poštovým klientom.