Máte zmluvných partnerov alebo dealerskú sieť na predaj vašich produktov? Štandardný internetový obchod vám nestačí? Umožnite vašim veľkoodberateľom nakupovať za výhodnejšie ceny, ktoré im nastavíte. Úroveň zákazníckych rabatov a spôsob zobrazovania cien je možné detailne nastaviť až na úroveň jednotlivých produktov tzn. zobrazovať skupinám zákazníkov ceny iba určité produkty a zároveň určiť skupinám rôzne rabaty pre jednotlivé produkty.
Typy zákazníkov a úrovne ich prístupov
Registrovanie (evidovanie) zákazníkov a ich priradenie cenových skupinám sa vykonáva v sekcii "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci". Zákazníkov je možné zaradiť do nasledovných typov úrovní:
- neprihlásený / neregistrovaný zákazník
- prihlásený / registrovaný zákazník
- prihlásený / registrovaný B2B zákazník
- prihlásený / registrovaný B2B zákazník priradený k cenovej skupine (B2B skupina)
B2B cenové skupiny
B2B cenové skupiny slúžia na správu prístupov k produktom a zobrazovania cien v individuálne nastavených cenových hladinách. Vytvorené B2B skupiny sa prideľujú k produktom a B2B zákazníkom čím je umožnené každému B2B zákazníkovi nastaviť individuálne určený profil s prístupom k produktom a zároveň s individuálne nastaveným rabatom.
B2B cenové skupiny sa vytvárajú v sekcii "Zákazníci" - "B2B skupiny".
B2B skupiny ich konfigurácia a priradenie k produktom. Nastavenie zliav - rabatov
ClickEshop umožňuje nastaviť rôzne úrovne rabatov (zliav) na produktoch pre zákazníkov:
1) Nastavenie diskontnej ceny (zľavy) priamo na produkte "Zľava".
2) Nastavenie všeobecnej zľavy u registrovaného zákazníka "Výška zákazníckeho rabatu v %"
3) Výška rabatu určeného pre vytvorenú B2B skupinu "Rabat v %:".
4) Výšku rabatu určeného pre produkt pridelením jednej alebo viac B2B skupín.
5) Maximálna výška rabatu na produkt.
Nastavenie zobrazovania cien v internetovom obchode
Prevádzkovatelia internetových obchodov majú možnosť pre širokú verejnosť nezverejňovať ceny svojich produktov v celom internetovom obchode alebo iba na vybraných produktoch. V prípade záujmu B2B partnerov im vie tieto ceny zverejniť. V praxi to bude možné využiť pre také prípady, kde nieje potreba alebo záujem zverejňovať ceny neregistrovaným (neautorizovaným) zákazníkom. V prípade záujmu zo strany prevádzkovateľa alebo po dohode je možné nastaviť zverejňovanie cien tak, že registrovanému B2B zákazníkovi pridelí cenovú skupinu ku ktorej budú priradené produkty. V takomto prípade prihlásený zákazník ktorému bude pridelená B2B skupina, uvidí produkty aj s cenami produktov, ktoré sú priradené k danej B2B skupine.
Zistenie, preverenie a kontrola zobrazovaných cien u zákazníka v internetovom obchode
Prevádzkovateľ internetového obchodu má veľmi veľa možností prideľovať prístupy a zobrazovanie cien svojim zákazníkom, kde každý zákazník môže mať odlišný pridelený prístup a rozdielne vypočítavanie a zobrazovanie cien. Na to, aby sa prevádzkovateľ mohol presvedčiť o produktoch a cenách, ktoré sa zobrazujú danému zákazníkovi služi funkcia prihlásenia sa pod kontom zákazníka, ktorá sa nachádza v sekcii "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci".